Mere end tre år efter det første afsnit, lyder der nu et farvel fra teamet bag Autoradio. Vores podcast går på pause, måske for evigt. I dette sidste afsnit taler vi om gode minder og fremtidsplaner.
Autist-panelet bliver stillet et lidt kontroversielt spørgsmål: Hvordan har I det med at få børn?
Alexander var forleden i TV2's Go'aften Danmark for at tale om autisme og maskering, så det taler vi lidt videre om. Sæler fylder også...
Når man har en diagnose, så skygger det ind imellem for andres behov. Det er ikke altid fedt for de andre, men for den...